חדרי הקפאה עמוקה

חדרי קירור / חדרי הקפאה עמוקה


חדרי הקפאה עמוקה
חדרי הקפאה עמוקה נועדים לשמירה על הטמפרטורה הנדרשת בחלל החדר כאשר נדרשת הקפאה מהירה ועמוקה (שוק) של בשרים, דגים, מזון מוכן, עופות וכו'. חדרי הקפאה עמוקה מותקנים במסעדות, בתי קפה, קייטרינגים, מטבחי בתי מלון ובכל עסק מזון הפועל באישור משרד הבריאות . חדרי הקפאה עמוקה אפשר להתקין הן בתוך מבנה בנוי והן בשטח פתוח.


אפשרויות יצור
חדרי הקפאה עמוקה עם דלת אחת, או מספר דלתות.
חדרי הקפאה עמוקה עשויים מסנדוויץ' פנלים בעובי 150, 160 , 180, 200 מ"מ באיכות גבוהה ביותר. חיבור סנדוויץ' פנלים הוא חיבור שקע-תקע . אנחנו מספקים את כל החלקים הנדרשים לחיבור סנדוויץ' פנלים כמו זוויות ייחודיות פנימיות וחיצוניות ברגים מיוחדים ועמידים בטמפרטורות נמוכות מאוד כמו כן את כל החלקים הנדרשים להתקנה , כך שמתקיני החדר מקבלים יחד עם רכיבים כמו סנדוויץ' פנלים ודלתות גם את כל החלקים הנדרשים להקמת והפעלת החדר, עד הבורג האחרון.

 

דלתות של חדרי קירור/הקפאה מצוידות בפרזול איטלקי MTH, או פרזול ספרדי KIDE לדלתות הזזה, או פרזול גרמני Rahrbach לדלתות כנף גדולות במיוחד. פרזול אירופי מהיצרנים הגדולים והמובילים באירופה מה שמבטיח איכות ובטיחות ברמות הגבוהות ביותר ומעניק ללקוחותינו שימוש בדלתות לאורך זמן רב. סנדוויץ' פנלים של חדרי הקפאה עמוקה עשוי משני פחים של פלדה מגולוונת בעובי 0.5 מ"מ במילוי פוליראותן PUR, או בפולייזוציאנורת PIR של חברת Dow Chemical (גרמניה).

 

אפשרויות ציפוי   
פלדהפלדה מגולוונת צבועה לפי קטלוג צבעים RAL
נירוסטה  AISI 304 (למוצרי מזון)
נירוסטה  AISI 430                                                                         
הזמנת חדרי קירור מודולריים - 30 ימי עבודה.​

Share by:
google-site-verification=KIVkLC4dWr9KFkLO4Fquy7AFcXJhQMALudIH2-UxprY